27 de mar. de 2020

QUÉDATE NA CASA:8º proposta

Chegou o día do mar de contos e aí vai un fragmento dun conto favorito.
Xa intuídes de que conto se trata?

    “- HAI ALGUÉN ESPERTO?
    -EU....
     -PERO QUE DEMO CHE PASA AGORA?
     - E QUE A MIÑA NAI SEMPRE ME TRAE....
      AUGA DO POZO NUNHA PENEIRA.
      E, DESPOIS DE BEBER, DURMO AXIÑA.
           A vella, botando pestes,
           Deu media volta.........
          Cando se dobrou a coller a peneira,
          caeulle unha pastilla de xabón:
        OS MEUS OBXECTOS MÁXICOS!
                - exclamou-
       SERÁ MELLOR QUE OS GARDE.


s  tamén tendes obxectos máxicos, non si? Cristian e Cloe seguro que andades estes días con máis de tres cousiñas que gardades como tesouros e que vos traen sorte. 
Si, si, estamos a escoitar a toda a xentiña dicir:
BEGO, BEA, EU tamén teño, e EU, e EU....... e así ata chegar a 23 eus que cos dous anteriores fan o número total do grupo do Ribeiro.

Claro que todos temos Pedras Máxicas, como  a que  topou Aarón, o curmán de Aria, na veiga hai moitos anos e coa que falamos para contarlle as nosas historias.

Nestes tempo a maxia fornécenos de enerxía e ilusión. Lembrades a sorte que tivemos cando fomos a Vigo para mirar a exposición de SONORO EMPEÑO e no momento de espera, cun pouquiño de cansazo, o noso guía sacou da mochila a súa maxia reconfortante? Foi fantástico! 

Hoxe vós faredes máxia! ...ou haberá unha explicación científica?

O XOGO ESTIMULA O DESENROLO SOCIAL.








No experimento de deixar os ovos en vinagre fixemos hipóteses de que pasará dentro de 3 días. Naira dixo que explotaría o ovo e Ari dixo que lle ían sair pelos, a ver que pasa!




Ningún comentario:

Publicar un comentario