1 de out. de 2025

EMPANADA DE 🌽

 Hoxe como receita elaboramos unha empanada de millo, aproveitando para falar tamén doutros cereais que empregamos para mesturar a fariña: trigo e centeo. Na cociña desenvolveron habilidades manuais e de vida práctica, pelar, cortar, amasar, limpar, levar residuos al composteiro…. e traballo en equipo. 

Paralelamente na aula e para dividir o grupo realizamos diversas propostas en relación á tematica traballando habilidades diversas: 

- Fomento do gusto pola lectura, mellora da expresión oral e dramatización cun escenario no que representar o contó: Maruxa 

- Modelado 

- Investigación co microscopio e representación gráfica do observado 

- Pintura con acuarelas 

- Debullado 

- Composicions con elementos do outono 

- Xogo coa luz, estimulación sensorial 

- Xogo sensorial con peneiras, coladores, botes… 

- Lectoescritura partes do millo, asociación palabra e inaxe.

Logo escribimos a nosa receita aproveitando un feito significativo e vivido para o traballo da lectoescritura. O alumnado decidía qué ingredientes incorporar e tivo liberdade para ou escribir ou cortar e pegar o vocabulario. 
































Ningún comentario:

Publicar un comentario