O contacto coa natureza resulta fundamental nos primeiros anos de vida,
cando o neno está construindo o seu armazón neuronal. “A esas idades o neno non
ten arquetipos nin esquemas mentales adquiridos e a natureza é un espacio ideal
para estimular a sua mirada, para que se faga preguntas, para que aprenda a
cair e a erguerse, a superar obstáculos e enfrentar o seus medos, a asumir autonomía e a gañar
seguridade”.
AS DIFICULTADES :
|
COMO BAIXO?. |
|
QUEN SE FAI CARGO DA MIÑA CAZADORA? |
|
O MEU ZAPATO!!!! |
|
QUEN ME PON O ZAPATO? |
|
QUE ESBARO!!. |
|
QUE NON PODO SEGUIR O RITMO!!! |
O contacto coa natureza incide directamente no movemento, e a
neurociencia demostrou que este ten repercusión no número de conexións
neuronais e favorece unha organización cerebral rica e variada, unha maior
plasticidade, de modo que favorece o desenrolo intelectual e o aprendizaxe cognitivo.
“Cair, erguerse,
exercitar os músculos e os sentidos, poñerse a proba, coller insectos, son
estímulos para o cerebro e tamén para as emocións, porque oler unha flor,
contemplar un campo de flores ou ver un tractor a traballar provoca no neno ou
nena sensacións que, a sua vez, suscitan emocións, e esas emocións que son
básicas para construir o coñecemento, porque o que aprendemos vinculado ás
emocions grabase máis fácilmente na nosa
memoria e é máis difícil de esquecer”.
DESCUBRIMOS:
|
MIRA O QUE ATOPEI. |
|
NATUREZA |
|
PRIMAVERA!!!! |
|
O HELICOPTERO |
|
A RÍA AO FONDO |
|
COVAS |
|
PAISAXES FERMOSAS |
|
TESOUROS DOS NOSOS MONTES |
|
AS ÁRBORES BOTAN ÁS PRIMEIRAS FOLLAS |
|
A BELEZA DA NATUREZA | | |
|
|
|
A CHEGADA DA PRIMAVERA | | | | | | | | | | |
|
|
A CHARCA.
|
ESTÁN A FACER UN MURO!!!!! |
| |
|
|
|
|
Ningún comentario:
Publicar un comentario