29 oct. 2013

FROITAS DE OUTONO

Distribuidos en grupos eleximos diferentes tarefas: reconto de froitas, anotación das cantidades,observación , selección , preparación, elaboración de distintos zumes e batidos e posterior degustación de froitas, batidos e zumes. Este ano a elaboración do mosto non foi manual pero ainda mantivemos o etiquetado tradiccional. Unha experiencia chea de sensacións e aprendizaxes que compartimos con vos.

25 oct. 2013

QUÉ PODEMOS FACER?

Cando entramos no aula habia catro mesas preparadas deste xeito. Qué podemos facer con todo isto?







17 oct. 2013

O NENO ANTE OS TEXTOS

Aquí tendes máis información sobre a visión constructivista. http://www.educarm.es/lecto_escritura/curso/02/02teoria.pdf

O NACEMENTO

Estes días estivemos a falar do nacemento e do embarazo,despois de ler o conto " O embigo de Xanecas", aínda que teñen moita información precisaron dun apoio visual polo que aquí tendes unha animación do parto natural, para que a miren as veces que precisen.

16 oct. 2013

MEDIDORA

Como cada ano, chegou o momento de medirnos e descubrir o que crecemos este verán. Sorpresa!. Este é o rexistro que facemos. Os polbiños tiveron que buscar a sua medidora e aínda costou un pouco escoller a axeitada.









15 oct. 2013

AMBIENTE ALFABETIZADOR

QUÉ É UN AMBIENTE ALFABETIZADOR?. É un espazo que ofrece as condición necesarias para potenciar a aprendizaxe da lingüa escrita, provocando situación nas que a decodificación da lingua escrita ou uso da escritura sexa necesaria, e dicir, teña un uso funcional. Un ambiente alfabetizador pon o código escrito nas mans dos nenos e nenas e permite que interactuen con distintos tipos de textos (revistas, xornais, nomes propios, contos,notas, listados, etc).













10 oct. 2013

SANDÍA CON NOMES

Esta sandía comese a cambio dunha moeda moi especial: o teu nome. Hugo repartíu un nome a cada neno e nena que non lle correspondía, mediante o dialogo e a busqueda activa chegaron a conseguir o seu nome que ao votalo nunha cesta habilitada para iso fixo que tiveran nas suas mans un anaco de sandía.

TRAZAR E SONORIZAR AS LETRAS OU ESCRIBIR E LER?

Deixovos un artigo moi interesante de Myriam Nemirovsky, que vos recomendo ler con atención. http://z33preescolar.files.wordpress.com/2012/03/myriam-nemirovsky.pdf

9 oct. 2013

O OUTONO DE MATISSE

Manipulamos, clasificamos,tocamos, ulimos, sentimos e experimentamos coas follas que fomos traendo. Achegamonos a un cuadro de Matisse que nos lembra as follas, asi que quixemos facer o noso cuadro propio con estampación de follas utilizando as mesmas cores que o pintor. Tamén nos aventuramos a facer pegadas de follas. Seguiremos a experimentar!








8 oct. 2013

LIBRO DA FROITA

As mestras elaboramos un material para os tres anos que os nenos e nenas estarán na escola: o libro da froita. Comezamos!

NENO-NENA

Fixemos un debuxo dun neno e unh nena espidos despois dunha longa conversa. Todos e todas traballamos neste debuxo, e todos colaboramos dalgunha maneira. Foi un traballo de todo o grupo. Agora só falta decidirnos por un nome para cada un deles.